Homestaging, feng shui a realitní trh

O tom, zda danou nemovitost klient koupí či nekoupí, rozhodne často pocit, který objekt v dotyčném zanechá. Cena, poloha a sociální vybavenost okolí je zájemci dopředu známa, ovšem „chemie místa“ a vzájemné sympatie jsou přesně ty faktory, které rozhodují...

13 fotografií

Související články: Homestaging, feng shui a realitní trh

Související články: Homestaging, feng shui a realitní trh

Miniatury Zavřít

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist