Homestaging, feng shui a realitní trh

O tom, zda danou nemovitost klient koupí či nekoupí, rozhodne často pocit, který objekt v dotyčném zanechá. Cena, poloha a sociální vybavenost okolí je zájemci dopředu známa, ovšem „chemie místa“ a vzájemné sympatie jsou přesně ty faktory, které rozhodují v prvních 90 vteřinách.

Dají se zcela subjektivní faktory ovlivnit? Tuto Otázku si položila společnosti ComSTAR spol. s.r.o., která působí na českém realitním trhu již mnoho let a díky tomu vytvořila unikátní projekt s názvem Virtuální realitní kancelář. Nabízí svým klientům, ať ze strany prodejců nemovitostí či kupujících servis, který u nás rozhodně není standardem.

Pan Jan Píbil, který za celým projektem stojí, pracoval s jednoduchou myšlenou. Nesází na šikovnost a často i záludnost makléřů, ale na preciznost a kvalitu poskytnutých služeb. Chemie mezi kupujícím a nemovitostí prostě být musí. Stejně jako partnera si vybíráme na celý život, dům či byt chceme prostě také milovat. Nikdo by si neměl pořídit domov na základě šikovnosti prodejce. Právě proto poskytuje VRK službu virtuální prohlídky (více informací zde).

Jak zajistit ono jiskření již během virtuální prohlídky? Jan Píbil šel ve svém projektu za hranice běžného homestagingu:

„Vzhledem k tomu, že umístění jednotlivých částí domu má vliv na proudění energie, která nás následně ovlivňuje, rozhodl se tým VRK zařadit do svých služeb i poradenství v oblasti feng shui. Jsme schopni již při prodeji nabízenou nemovitost dle zásad feng shui připravit a posléze zájemci o koupi upravit tak, aby mu nemovitost co nejvíce vyhovovala a podporovala v jeho životě. Toto tradiční čínské učení vychází z principů, které ve výsledku zajistí právě ten pocit, který při vstupu do svého domu chceme mít.“

www.virtualnirealitnikancelar.cz

Komerční perentace

14.9.2015 1:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa zahradničení?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním Vaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@magazinzahrada.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít

TOPlist